گروه نرم افزاری چابک دارای بیش از یک دهه سابقه موفق در انجام پروژه های تحت وب است و با تکیه بر دانش فنی و تخصص کافی در زمینه طراحی وب سایت و برنامه های تحت وب، طراحی گرافیک، تولید محتوای وب سایت و خدمـات بهینه سـازی وب سایت (سئو) به ارائه خدمات مشغول اسـت.

ما این اطمینان را به شما می دهیم که در سراسر چرخه حیات نرم اقزار در کنار شما باشیم و در سریعترین زمان ممکن نیازهای جدید را پاسخ دهیم و از همه مهمتر یک محصول نرم افزاری باکیفیت به شما عرضه نماییم. پروژه های ارائه شده توسط ما از بروزترین چارچوب های نرم افزاری و با مستند سازی کامل ارائه می گردند که نگهداری و توسعه پروژه ها را در هر زمانی امکان پذیر می سازد.

تحلیل و طراحی، کدنویسی، تست، طراحی های گرافیکی، بهینه سازی پروژه، سئو و دیگر خدمات مورد نیاز پروژه شما به صورت کامل توسط مجموعه ما انجام می شود و همین امر باعث حذف شدن تیم های کاری مختلف شده که در عمل کاهش چشمگیر هزینه ها را در پی خواهد داشت، همچنین به دلیل متمرکز بودن تمام مراحل ساخت محصول و هماهنگی کامل بین افراد مجموعه ما و عدم نیاز به هماهنگی و ارتباط با تیم های کاری مختلف و خارج از مجموعه، محصول نهایی تولید شده دارای بالاترین کیفیت خواهد بود.

 


جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید یا اینکه از شما دعوت می کنیم برای مشاوره حضوری رایگان و صرف یک فنجان چای و گپ دوستانه نزد ما بیایید.

تلفن تماس: ۳۶۳۳۱۸۴۷

ادرس: یزد – خیابان کاشانی – روبروی پمپ بنزین – طبقه فوقانی مجتمع موبایل ریمکس.