بنر تولید محتوا در یزد

تولید محتوای حرفه ای سایت را با گروه نرم افزاری چابک تجربه کنید

محتوای حرفه ای، تمیز و سئو شده را برای جذب مخاطب، دریافت رتبه مناسب و بسیاری از ویژگی های دیگر جدی بگیرید. رقابت کردن در فضای اینترنت در گرو محتوای شماست.

بسیاری از وب سایت ها با وجود طراحی زیبا و منحصربفردی که دارند بدون داشتن محتوای حرفه ای به سرعت وارد پرتگاه سقوط می شوند. حتی در شبکه های اجتماعی آنهایی مورد توجه قرار گرفته اند که محتوای حرفه ای، تمیز و کاربرپسندی دارند.

ما در گروه نرم افزاری چابک برای وب سایت یا برنامه تحت وب شما محتوایی حرفه ای، با رعایت اصول نگارشی و سئو شده را تولید میکنیم تا علاوه بر جذب مخاطب جایگاه خود را نیز بهبود ببخشید.

همین الان تماس بگیرید! روش های ارتباطی

تولید محتوا در یزد

در این دوران که وب سایت ها و شبکه های اجتماعی سهم بزرگی را برای دیده شدن و موفقیت کسب و کارهای اینترنتی به خود اختصاص داده اند، آنهایی موفق خواهند بود که به تولید محتوای درجه یک و حرفه‌ای بپردازند. در شهر یزد ما وب سایت ها و شبکه های اجتماعی زیادی داریم که به مفهوم واقعی کلمه تولید محتوا در یزد را جدی گرفته اند و محتوای بکر، جذاب و سئو شده را برای کسب و کار خود آماده و ارائه می دهند.

اما قسمت بد ماجرا نیز وجود دارد و بسیاری از وب سایت ها و شبکه های اجتماعی یزدی از غافله عقب مانده اند و با وجود وب سایت های زیبا، ایده های جذاب بدون تولید محتوای لازم و مناسب جایگاه مناسبی را بین رقبای استانی و کشوری به دست نیاورده اند. به همین دلیل است که امروزه تولید محتوا در یزد از ارزش زیادی برخوردار است و می تواند به شما برای دیده شدن در میان سایر رقبایتان بیشترین کمک را انجام دهد

خدمات تولید محتوا

اولویت ما تولید محتوا برای وب سایت هاست که هدفی را دنبال می کنند، همچنین در یزد حضور دارند و تمایل دارند محصول، خبر، ایده یا هر نوع از محتوای دیجیتال خود را در سطح استانی، کشوری یا جهانی به نمایش بگذارند.

تولید محتوای متنی

تولید محتوای متنی به صورت اقتباسی، مطالعات کتابخانه ای، ترجمه یا نگارش بر اساس جزئیات در دسترس بر مبنای اصول نگارشی و سئو.

تولید محتوای گرافیکی

طراحی و تولید تصاویر در ابعاد مختلف به صورت اینفوگرافی، بنر تبلیغاتی، کاور و …. با توجه به هویت بصری و روانشناسی رنگ

تولید محتوای صوتی و تصویری

تولید پادکست و ویدیو برای معرفی کسب کار، حوزه های اموزشی و معرفی محصول یا خدمات بر اساس محتوای متنی و گرافیکی در دسترس

برای تولید محتوا در یزد چه کاری می توان انجام داد

به طور کلی برای استفاده از خدمات تولید محتوا چند راه وجود دارد که شما باید با توجه به نوع فعالیت خود از بین آنها بهترین گزینه را انتخاب کنید. ما در این بخش روش های موجود تولید محتوا در یزد و معایب و مزایای آنها را مرور میکنیم.

استخدام یک کارشناس محتوا به صورت ثابت

در صورتی که تعداد محتوای مورد نیاز شما زیاد است و روزانه قصد دارید تعداد زیادی محتوا در وب سایت یا شبکه های اجتماعی خود منتشر کنید لازم است یک کارشناس تولید محتوا را به صورت ثابت استخدام نماید. با این کار هزینه های نهایی شما به شدت کاهش خواهد یافت و حضور کارشناس در مجموعه شما کیفیت محتوای تولیدی را افزایش می دهد.

درخواست محتوا از شرکت های دیجیتال مارکتینگ

این انتخاب با مراجعه یا تماس با شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی محتوا در یزد آغاز خواهد شد و با انتخاب یک پکیج یا حتی تعداد محتوای مورد نیاز پروسه تولید محتوا به بهترین شکل ممکن انجام می شود. در صورتی که تعداد محتوای کمی مورد نیاز دارید و یا محتوای مورد نیاز شما به گونه ای نیست که نیاز داشته باشید یک فرد را به استخدام مجموعه خود دربیاورید بهترین گزینه خواهد بود. مزیت این روش هزینه کمتر به ازای محتوای دریافتی است و اما عیب این روش نیز افزایش هزینه بسیار بالا در تعداد محتوای زیاد است.

تولید محتوا توسط خودتان، منشی یا فردی که تخصص اینکار را ندارد

این روش تنها در صورتی مناسب است که به اینکار علاقه مند باشید و تمایل داشته باشید انرژی و وقت خود را برای این کار بگذارید. در صورت انتخاب این گزینه حتما باید از مشاور دیجیتال مارکتینگ کمک بگیرید و روش های تولید محتوا، طراحی، سئو و بسیاری از مسائل را در زمینه تولید محتوا و بازاریابی محتوا یاد بگیرید. حتی ممکن است نیاز به اموزش در زمینه های مختلفی داشته باشید. به هر حال مزیت این روش ارزان بودن و کسب دانش و تجربه است و عیب آن نیز عدم نتیجه گیری در کوتاه مدت و سرمایه گذاری نامعلوم برای اینده کسب و کارتان است

تماس جهت دریافت خدمات تولید محتوا در یزد

اگر ساکن یزد هستید و نیاز دارید برای وب سایت یا ایده خود محتوای مفید، بهینه و جذاب تولید کنید می‌توانید از خدمات تولید محتوای ما استفاده کنید. گروه نرم افزاری چابک در زمینه تولید محتوا برای وب سایت ها با استفاده از اصول نگارشی و مارکاپ های مورد نیاز برای سئو سازی مطالب فعالیت‌های گسترده ای دارد

ایران – یزد – خیابان آیت الله کاشانی – روبروی پمپ بنزین کوهکان – طبقه فوقانی مجتمع موبایل ریمکس – واحد ۲ . تلفن: ۳۶۳۳۱۸۴۷ – ۰۳۵

“گروه نرم افزاری چابک.” در تاریخ. ۱۴۰۱

مفهوم واقعی تولید محتوا را بدانید و بعد تصمیم بگیرید

اولین چیزی که در مورد محتوای وب سایت ها ممکن است به ذهنتان خطور کند متن یا همان نوشته ها هستند. اما ایا محتوا یا تولید محتوا تنها به نوشته ها خلاصه می شوند؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که محتوا لزوما متن یا نوشته ها نیستند و می توانند گسترده تر از ان‌چیزی باشند که فکر میکنید. تصویر، ویدیو، متن، صوت و به عبارت دیگر هر چیزی که بیننده را به خود جلب می کند و مفهوم یا هدفی را برای ببیننده بازگو می‌کند را می توان محتوا نامید.

به عبارت دیگر محتوا، اطلاعات جذاب، مرتبط، قابل اعتماد، جالب، سرگرم‌کننده در قالب متن، تصویر، ویدئو یا صوت است. و تولید کننده محتوا نیز باید این نوع از محتواها را به بهترین شکل ممکن تولید نماید.

امروزه که اینترنت بخش جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ما شده است یک ویترین بزرگ محتوایی را در اختیار داریم. اما در این ویترین بزرگ تنها محتوای وب سایت هایی به دست مخاطبان می رسد که دارای شرایط مطلوب برای ارائه به مخاطب باشند و این شرایط و قوانین را موتورهای جستجو برای انالیز محتوای وب سایت ها وضع می کنند.

مطمئنا موتورهای جستجو عامل مهمی برای رسیدن محتوا به دست مخاطب خواهند بود. گوگل بهترین و برترین ابزار برای رساندن محتوا به دست مخاطب است و همه در تلاشند از طریق موتور جستجوی گوگل محتوای خود را به دست ببینندگان برسانند. اما مشکل اینجاست که صرف اینکه شما محتوایی را تولید نمایید و در سایت خود بارگذاری کنید بدون اینکه قوانین و شرایط وضع شده توسط گوگل و سایر موتورهای جستجو را در آن رعایت کرده باشید، محتوای شما در بین ویترین بزرگ محتوایی موجود هیچ گاه به دست مخاطب هدف نخواهد رسید.

امروزه تولید محتوا در فضای اینترنت با شرایط و قوانین مطلوب وضع شده توسط گوگل و دیگر موتورهای جستجو که می توان آن را تولید محتوای سئو محور نامید یک علم و شغل محسوب می شود و یکی از مهمترین عوامل رشد و بهبود رتبه وب‌سایت در موتور‌های جستجو می باشد و به دیده شدن شما، محصولات یا خدماتتان در صدر نتایج جستجو شده، کمک خواهد کرد.